FOTOGRAFIA DE HAINE. CE TREBUIE SA STIM?

FOTOGRAFIILE CU HAINE LE PUTEM REGASI IN 2 CATEGORII:

  • Pozele in care regasim hainele purtate de catre manechinii de plastic
  • pozele in care regasim hainele purtate de catre modele in diferite ipostaze. 32

Fotografia produsului folosește tehnici specifice pentru prezentarea produselor într-un mod atrăgător și atrage potențialii cumpărători să cumpere produse specifice.

Fotografiile pentru produse reprezintă o parte esențială a publicității online și offline pentru cataloage de succes, broșuri, anunțuri pentru reviste, panouri publicitare, anunțuri online și site-uri web ale companiei, în special atunci când vând produsele direct consumatorului.

Omul din punct de vedere psihologic apreciaza mai mult un produs pe care il poate simti sau vedea, 90% din informațiile transmise creierului nostru sunt vizuale.

Consumatorii caută mereu scurtaturi. iar atenția lor este atrasa de cea mai rapidă modalitate de a aduna informații: imaginile.

Fotografiile de haine sunt decupate pentru a nu exista imperfectiuni din cauza luminii fundalului,discrepantelor dintre culori si tot odata pentru o editare ulterioara prin care pot fi folosite in diverse campanii publicitare. sunt imagini cu aspect curat, cu fundal alb, numai pentru produse. Acestea ar trebui să includă produsul recomandat și o varietate de imagini care prezintă produsul din diferite unghiuri.

Pozele cu manechin de plastic invizibil sunt folosite de catre magazinele en-gross (AmazonEbay),produsele sunt simple, marimile produsului sunt generale (S,M.L,XL) sau pentru produse cu marimi extreme precum ( XXS, XXXXL).Fundalul lor este alb pentru a pune cat mai bine produsul in evidenta, astfel ajungand mai usor la client.

Pozele cu model sunt folosite pentru a prezenta diferite campanii precum Sezonul de iarna Sezonul de vara, totodata prezinta moduri prin care poti combina diverse produse pentru a ajuta clientul in cautarea stilului personal, in idei de outfit-uri s.a.m.d.Pozele cu model sunt cele mai intalnite le vedem sub forma de postere, sau pe website-uri, au cel mai mare impact asupra clientului. Sunt folosite atat pentru promovarea produselor independente cat si sub forma de colectii sau campanii speciale.

Fotografia de haine a fost un imens pas inainte pe care l-a facut marketing-ul. A reprezinta apropierea produsului de client, prin aceasta metoda clientul poate accesa produsul de oriunde si oricand prin accesarea website-urilor pe mediul online sau totodata prin cumpararea revistelor de specialitate. Aceasta strategie accesibila oricui , a imbunatatit si ridicat micul magazin de colt, aducandu-l la pragul de multinationala, exemple precum:  Amazon, Ebay, Aliexpress, Zara, Raph Lauren etc.

Imaginile produselor nu numai că mărturisesc calitatea produsului dvs., ci servesc și ca ferestre în magazinul dvs. de comerț electronic, creând 2 lucruri foarte importante: Transparenţă si Încredere

Fotografiile reprezintă o parte esențială a procesului decizional al unui consumator, determinând în cele din urmă ratele de conversie și de reținere in privinta produsului.