Trendul fotografiei de produs pentru Amazon in Romania

Da, este prezent si la noi in tara acest trend. Va prezentam 2 dintre produsele primite pentru a fi fotografiate in scopul vanzarii acestora pe platforma Amazon.
Dupa cum vedeti, pachetul pe care cei pe care l-au ales – includ si elemente grafice, detalii explicative si bineinteles fotografii tip lifestyle pe care Amazon le cere fiecarui utilizator. In acest moment, asteptam si revenirea clientilor pentru a pregati si o varianta video ale acestor produse.

Produsele prezentare pe www.fproduse.ro sunt imagini tip sample-uri, variantele finale fiind predate mai departe catre utilizatori. Timpul acordat fiecarui client dureaza intre 7 si 15 zile lucratoare avand cateva etape pentru a stabili varianta finala de predare. Etapele sunt urmatorele – cercetarea si documentarea despre produs la ceilalti clienti (cu sau fara ajutorul utilizatorului), stabilirea celor mai bune unghiuri dedicate produsului – Atentie! dorim ca produsul dvs sa atraga atentia asupra sa – un lucru foarte important pentru dvs., probarea produsului in cele mai optime conditii pentru iluminare (setup lumina, aranjarea tuturor unghiurilor samd), fotografierea produsului in cele 5 tipuri de prezentare sugerate de platforma Amazon, pregatirea pentru fotografia tip lifestyle si editarea tuturor fotografiilor si adaugarea elementor grafice.

Cateva detalii despre fotografia de produs pentru Amazon

Vom incepe cu detalii despre protectia de scaun a celor de la Red Design.
Vanzatorul mi-a specificat cateva detalii despre acest produs. In primul rand trebuie tot timpul sa tinem cont de aptitudinele produselor. Impermeabil, material soft, prinderi elastice, este dedicat anumitor tipuri de scaune. De asemenea, am avut nevoie de un spatiu inchiriat pentru a face o fotografie tip lifestyle.
Scaunul pe care l-am ales era pretabil intocmai cu cerintele vanzatorului – fiind un scaun din lemn masiv, cu burete destul de pronuntat. Protectia s-a potrivit 1:1 cu acest scaun, facandu-l sa para dedicat acestor tipuri de scaune. 

Vom trece la urmatorul client, cel de la Aveeva.

Cand am primit produsul de la cei de la Aveeva, m-a impresionat materialul exterior. am incercat sa fac tot posibilul pentru a il scoate in evidenta. Urmarind concurenta, am observat faptul ca era printre singurele produse din aceasta categorie cu acest material exterior.

Interiorul a fost completat si fotografiat detaliat pentru a evidentia spatiul dedicat bijuteriilor.

Fotografiile de produs tip lifestyle au fost facute in prezenta unui model pentru a evidentia utilitatea produsului.
Livia a fost prezenta si a reusit sa aiba inspiratia de a poza fix in stilul pe care mi l-am dorit pentru a pune in valoare produsul – ideea de a nu avea pozele tip Amazon lifestyle pe care le au toti. De asemenea am completat cu alte dot-info ce descrie produsul.

Speram ca v-ajutat si va poate face o idee despre fotografia de produs pentru Amazon. Pentru alte detalii si curiozitati va asteptam sa ne contactati.