Fotografia de produs pentru haine si imbracaminte

Aceste se pot incadra in mai multe categorii – cu model, manechin invisibil, fundal alb sau fundal cu umbra si needitat.

Magazinele online sunt diferite in comparatie cu magazinele fizice, insa partea cea mai putin buna este contactul produsului cu clientul. Diferiti oameni din marketingul online au incercat sa stabileasca care ar fi cea mai buna alegere pentru cei ce au online bussnies astfel incat sa poata atinge un public tinta fara sa exista solutie de compromisuri. Insa… e greu.

Fotografia in alb – decupata de fundal si dedicata in mare parte acelora ce isi doresc sa promoveze produsele sale pe platformele celebre tip emag si amazon – sunt cele ce castiga cel mai putin incredere in oameni. Aceste lucruri nu pot starni imaginatia celor ce isi doresc sa cumpere acestea fiind putin mai nerealistice si foarte sobre. Stim cu totii ca oamenii isi delimiteaza locul in axa xoyz iar aceste fotografii vin in tip numit spatiu gol fortand in mare parte imaginatia acestora din urma.

Fotografia cu model  in spatiu – acest tip de fotografie starneste curiozitati si imaginatia celor ce isi doresc sa cumpere anumite tipuri de produse – fie ele haine, incaltaminte sau obiecte casnice. Este logic, creierul omului aseamana partile din realitate deja existente cu cele fotografiate – asa ca, el, isi poate lua decizia mult mai usor in aceste conditii.

Un alt tip de fotografie ce presupune mai multa munca – este un mix intre fotografie si videografie – CINEMAGRAPH – si este mai putin cunoscuta intre noi – acesta fiind pentru acei client tip premium. Cinemagraoh este recomandat celor ce doresc sa puna ca si varf de gama un produs pe site sau ca si promovare pe facebook avand un impact mai ridicat catre publicul tinta.